SiiRu 'ala BarakatillaH

ASSALAMUALAIKUM
ahlan bik pada pembaca budiman=)sudi2 komen atau tegur ana..maklumlah masih baru ..
May u get something=)

Pena

Monday 29 August 2011

LEBARAN AIDILFITRI!!

bismillah...
assalamualaikum
takbir bergema lagi....


saat itu,, aku terpaksa pergi ke hospital....lagi
umi ayah aku dptkan prof Wan...
syukur,,aku dpt raya kat umah,,tapi aku terpaksa makan n mandi dgn ubat2 yg diberikan...
Prof kata doktor2 salah ptg tali pusat aku.. masuk angin senang nanti katanya...
*******************
aku ngantuk... nk nangis tp biar jela...
lagipun xsemestinya baby kene nangis sentiasa kan???
********************

aku mewakili umi ayah kaum keluarga...
u mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN....
ianya hari yg indah ...tapi ade org hilg umah..harta benda..aku turut sedih..
xmampu nuat ape... aku doakan moga mereka dipermudhkn urusan..

marilah kita semua pergi mintak maaf pada semua org yg kita kenal....
kullu a'am wa antum bikhoir...

=)))

No comments:

Post a Comment